BLOGS

Waarom tevreden klanten tóch vertrekken (en hoe je dat voorkomt)
Je doet wat je hebt afgesproken. Je klant geeft je een dikke 8 of 9, zegt dat hij tevreden is. Alles lijkt op rolletjes te

Van relatiebeheer naar strategisch gesprek: hoe G4S en Tenacity duurzaam klanten binden
G4S is wereldwijd actief in beveiligingsoplossingen. In Nederland ondersteunt het bedrijf organisaties bij het creëren van een veilige werkomgeving, met diensten variërend van objectbeveiliging en

Van spreadsheets naar impact: hoe Joost klantrelaties bouwt
Zeven jaar geleden trok ik de deur van het corporate leven achter me dicht. Geen eindeloze spreadsheets meer, geen vergaderingen over klanten zonder zelf aan

Elke dag winnen: maak van klantbehoud een dagelijkse gewoonte
Leer hoe Tenacity’s Clients for Life®-proces organisaties helpt om klantbehoud te verankeren in hun cultuur.

Start het contract goed of start het niet!
Succesvolle klantrelaties beginnen met duidelijke verwachtingen. Ontdek hoe een Transition Meeting de basis legt voor een sterke samenwerking.

De 3 pijlers die jouw accountmanagement naar het volgende niveau tillen
Effectief accountmanagement is geen strak uitgestippeld pad. Het vraagt aanpassingsvermogen, inzicht en doorzettingsvermogen. Bij Tenacity weten we dat succesvol accountmanagement (en customer success management) rust

Je wil duurzaam groeien en grip op de uitvoering, maar welke actie heeft het snelste resultaat?
Uitzicht begint met inzicht. De gecombineerde aanpak van een frictie audit en fresh eyes reviews is een geweldig startpunt voor verandering.