Over Tenacity
"Accountmanagement is the powerhouse van je organisatie"
Waar wij in geloven
‘Alles draait om waarde’
Het doel van accountmanagement is om relevante waarde te leveren voor klanten.
Wanneer een accountmanagement-organisatie wordt gestuurd op waarde voor klanten, krijgt iedereen wat hij nodig heeft: De klant krijgt relevante waarde, de organisatie winst, de accountmanager een inspirerend doel en de manager grip
Missie
‘Een excellente accountmanagement-organisatie voor u.’
Wij laten het accountmanagement-proces werken voor dienstverleners. We richten in, we organiseren werkwijzen en scherpen visie op accountmanagement aan.
Doordat wij ons al meer dan 35 jaar richten op dienstverleners, kennen wij alle best practices en hebben er zelf meerdere ontwikkeld samen met onze klanten. Accountmanagement voor dienstverleners is anders dan voor product-bedrijven omdat diensten anders zijn dan producten.
Ons Team
Martijn Rozendaal
Oprichter en managing partner Tenacity Europe
martijn@tenacity.nl
+31 6 5436 4040
Marco Reijntjens
Oprichter en managing partner Tenacity Europe
marco@tenacity.nl
+31 6 5162 3518
Joost Meijlink
Tenacity partner Nederland, eerder Commercieel directeur IBM en Canon Business Services
joost@tenacity.nl
+31 6 5264 9834
Ronald Luijckx
Tenacity partner Nederland, eerder COO Webhelp en Operationeel directeur Start People
ronald@tenacity.nl
+31 6 2242 2333
Bas ter Heurne
Tenacity partner Nederland, eerder CCO Telindus en Head of Digital Security Sales Atos Nederland
bas@tenacity.nl
+31 6 1855 2550
Zullen we eens praten? We vertellen je graag meer.
Onze diensten
Historie
Tenacity is van origine een Amerikaans bedrijf. Tenacity betekent “vasthoudendheid”. Deze naam geeft precies weergeeft waar Tenacity in 1986 voor is opgericht, namelijk managed service bedrijven helpen bij het vasthouden van hun allergrootste klanten. Alle inzichten, instrumenten en werkwijzen die wij bij onze opdrachtgevers implementeren, zijn allemaal ontstaan vanaf de bron: klanten. Tenacity interviewt vanaf dag één beslissers bij managed service klanten over hun beweegredenen om hun leveranciers te kiezen of te ontslaan.
Nu, meer dan 35 jaar en duizenden interviews later, is onze dienstverlening veel breder geworden. We ontwikkelen excellente accountmanagement-processen voor en met onze opdrachtgevers. Daardoor ontstaat grip voor managers en succes voor accountmanagers. Hieruit volgen winstgevende klanten voor het leven en winstgevende groei voor onze opdrachtgevers.
Wat de klanten van al onze opdrachtgevers wereldwijd zeggen is nog steeds de bron van onze kennis voor het ontwikkelen wij producten en diensten. Laten we eens kennismaken, we delen onze ervaringen met veel plezier.