Over Tenacity

"Alles draait om waarde"

Onze overtuiging

Commercie is al moeilijk. Laten we het dan niet ook nog ingewikkeld maken.

Er zijn maar een handvol commerciële taken om tot een goed resultaat te komen. Die moet je goed organiseren en zorgen dat je mensen die taken excellent kunnen uitvoeren.

Een goed commercieel proces is duidelijk, logisch en gericht op het creëren van waarde voor klanten.

Niet meer, niet minder. Jij kunt zo’n organisatie optuigen. En sneller dan je denkt. Wij zijn je gids.

Missie

‘Een excellente commerciële organisatie voor jou.’

Klanten hebben verwachtingen en ze willen maar één ding van jouw organisatie; dat aan hun verwachtingen wordt voldaan. Doe je dat? Dan beleven ze waarde. Doe je dat niet? Dan gaan ze hun geld ergens anders uitgeven.

We zijn je gids bij het richten en organiseren van een werkwijze die perfect zicht geeft op verwachtingen en deze helpt realiseren.

De best practices die we de afgelopen 35 jaar in de praktijk hebben ontwikkeld hebben hun effectiviteit meer dan bewezen. Waarom zou je je mensen een minder effectieve werkwijze laten volgen?

Commercie kan zonder stress, onaangename verrassingen, escalaties en andere ellende.

Ons Team

Martijn Rozendaal

Oprichter en managing partner Tenacity Europe

martijn@tenacity.nl
+31 6 5436 4040

Marco Reijntjens

Oprichter en managing partner Tenacity Europe

marco@tenacity.nl
+31 6 5162 3518

Joost Meijlink

Tenacity partner Nederland, eerder Commercieel directeur IBM en Canon Business Services

joost@tenacity.nl
+31 6 5264 9834

Ronald Luijckx

Tenacity partner Nederland, eerder COO Webhelp en Operationeel directeur Start People

ronald@tenacity.nl
+31 6 2242 2333

Bas ter Heurne

Tenacity partner Nederland, eerder CCO Telindus en Head of Digital Security Sales Atos Nederland

bas@tenacity.nl
+31 6 1855 2550

Zullen we eens praten? We vertellen je graag meer.

Onze diensten

Historie

Tenacity is van origine een Amerikaans bedrijf. Tenacity betekent “vasthoudendheid”. Deze naam geeft precies weergeeft waar Tenacity in 1986 voor is opgericht, namelijk managed service bedrijven helpen bij het vasthouden van hun allergrootste klanten. Alle inzichten, instrumenten en werkwijzen die wij bij onze opdrachtgevers implementeren, zijn allemaal ontstaan vanaf de bron: klanten. Tenacity interviewt vanaf dag één beslissers bij managed service klanten over hun beweegredenen om hun leveranciers te kiezen of te ontslaan.

Nu, meer dan 35 jaar en duizenden interviews later, is onze dienstverlening veel breder geworden. We ontwikkelen excellente accountmanagement-processen voor en met onze opdrachtgevers. Daardoor ontstaat grip voor managers en succes voor accountmanagers. Hieruit volgen winstgevende klanten voor het leven en winstgevende groei voor onze opdrachtgevers.

Wat de klanten van al onze opdrachtgevers wereldwijd zeggen is nog steeds de bron van onze kennis voor het ontwikkelen wij producten en diensten. Laten we eens kennismaken, we delen onze ervaringen met veel plezier.

Wat onze klanten zeggen ...

Johan StellingerwerfManaging Director Sodexo Altys
Lees verder
Je kunt klanten verliezen terwijl je een hoge klanttevredenheid hebt. Clients for Life geeft het woord ‘waarde’ een hele nieuwe betekenis. Nu bekijk ik de relatie vanuit het perspectief welke relevante meerwaarde je kunt leveren vanuit je organisatie in plaats vanuit je product of dienst. Dit maakt dat ik op een andere manier de relatie met mijn klanten vorm geef. Heel inspirerend.
André MeijerAlgemeen Directeur Volkerwessel Telecom
Lees verder
Als u denkt dat het om klanttevredenheid draait wacht u een verrassing. Tenacity laat zien hoe uw key-accounts naar uw organisatie kijken en geeft handvatten hoe u uw organisatie kunt leiden naar hogere klantretentie.
René NijkampGeneral manager Sales & Branchemanagement Start People
Lees verder
Clients for Life helpt ons doel te bereiken: 100% van onze klanten kiest iedere keer weer voor Start People vanuit de waarde die zij ervaren in de samenwerking. Heeft u een zelfde ambitie? Dan beveel ik dit boek van harte aan. Dan leest u ook waarom volgens ons dit doel begint bij het bewust kiezen voor klanten die goed bij ons passen.
Michiel HillebrandChief Operating Officer Leviy
Lees verder
Tenacity heeft ons geholpen met een strategie om ook over lange tijd relevant te blijven voor onze klanten. Het Account Plan Canvas is hierin een geweldig instrument.
Vorige
Volgende
nl_NLDutch